7. června 2024
Vážení zákazníci,
dovolte nám přiblížit Vám naši situaci v oblasti správy Vašich požadavků a důvody vedoucí k omezení současně ROZPRACOVANÝCH požadavků na maximálně 3.
Za uplynulý rok 2023 bylo naším oddělením podpory vyřízeno téměř 800 požadavků a tím se dostalo na svůj kapacitní limit.
U většiny zadaných požadavků je potřeba další součinnosti se zákazníkem a zde se nám často stává, že na výzvy k dalšímu řešení již někteří zákazníci nereagují, případně s velkým zpožděním a takto se nám kumuluje obrovské množství požadavků, které nás stojí veškeré volné kapacity.
1) personální posílení oddělení podpory = zvýšení ceny ročních upgrade všem zákazníkům
2) omezit počet rozpracovaných požadavků a nepřijímat další požadavky
Jako vhodnější řešení pro větší část zákazníků jsme zvolili variantu 2, která nebude navyšovat Vaše provozní náklady.
V případě, že by však někdo s tímto řešením nebyl spokojený, nabízíme možnost zaplacení služby s neomezeným počtem zadaných požadavků, která je však již zpoplatněna.
V případě jakéhokoliv dotazu nás prosím kontaktujte
Tým KSH-Data s.r.o.