12. února 2024
Vážení zákazníci,
dovolte nám informovat Vás o novém způsobu zpracování Vašich požadavků na úpravu programu, případně odstranění chyby v programu.
Nový způsob hlášení se týká pouze požadavků, u kterých je nutný zásah programátora do kódu D4K. Ostatní požadavky, které budeme schopni vyřešit pomocí telefonu, budou řešeny v rámci služby help desk stejně jako doposud.
Hlavní změna spočívá ve vytvoření jednotného místa, kde se budou soustředit podklady pro řešení, které budou dostupné oběma stranám. Na tomto místě si můžeme předávat informace, obrázky a další postřehy, které urychlí řešení a přinesou snadno dohledatelnou historii průběhu řešení.
V případě jakékoliv nejasnosti s formulářem Vám samozřejmě rádi poradíme.
Věříme, že nám tento krok pomůže zefektivnit celou oblast správy Vašich požadavků a budeme tak schopni uvolnit část našich programátorských kapacit na další vývoj programu Doprava 4K.
V případě jakéhokoliv dotazu jsme Vám k dispozici na lince help desk, případně volejte na +420 773 884 883, nebo pište na dan.matusek@ksh-data.cz